image/svg+xml 0

משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪  ,אספקה 2-4 ימי עסקים 

טיפול וטיפוח עור הפנים בקיץ הישראלי

ככל שעונת הקיץ מתקרבת, חיוני להתאים את שגרת הטיפוח שלך כדי להילחם באתגרים של מזג האוויר החם והלח יותר. השילוב של חשיפה מוגברת לשמש, טמפרטורות גבוהות יותר ועודף זיעה עלול לגבות מחיר מעור הפנים שלך, מה שהופך את זה הכרחי להקדיש תשומת לב נוספת למשטר הטיפוח שלך. הנה כמה עצות מועילות לשמירה על עור בריא וזוהר במהלך חודשי הקיץ.

בראש ובראשונה, קרם הגנה הוא החבר הכי טוב שלך בעונת הקיץ. קרני ה-UV המזיקות של השמש עלולות לגרום לכוויות שמש, הזדקנות מוקדמת ואפילו סרטן העור.

הקפידו למרוח קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של 30 ומעלה בכל יום, גם בימים מעוננים. מרחו שוב קרם הגנה כל שעתיים, במיוחד אם אתם מבלים בחוץ או שוחים.

בנוסף לקרם הגנה, שילוב מוצרים קלים ולחות בשגרת הטיפוח שלך יכול לעזור להילחם בהשפעות של חום הקיץ. בחרו בתכשיר ניקוי עדין להסרת זיעה, שמן ולכלוכים מבלי להסיר מהעור שלכם את השמנים הטבעיים שלו.

שקול להשתמש בקרם לחות קל משקל כדי לשמור על לחות העור שלך מבלי להרגיש כבד או שמנוני. פילינג הוא עוד שלב חיוני בטיפוח העור בקיץ.

הזעה רבה יותר בחום עלולה להוביל לסתימת נקבוביות ופצעונים. פילינג רגיל עוזר להסיר תאי עור מתים, לשחרר סתימות של נקבוביות ולקדם את תחלופת התאים, ומותיר את העור שלך במראה רענן וזוהר. עם זאת, היזהר לא לקלף יתר על המידה, מכיוון שזה יכול לגרות את העור שלך ולגרום ליותר נזק מתועלת. לחות היא המפתח לשמירה על עור בריא, במיוחד בחודשי הקיץ.

שתו הרבה מים לאורך היום כדי לשמור על לחות העור מבפנים החוצה. אתה יכול גם לשלב סרום לחות או ערפילי פנים בשגרת הטיפוח שלך כדי לספק דחיפה נוספת של לחות לעור שלך. בעונת הקיץ, חיוני לשים לב לצרכים הספציפיים של העור שלך. אם יש לך עור שמן, שקול להשתמש במוצרים נטולי שומן כדי למנוע פצעונים. לבעלי עור יבש, בחר במוצרי לחות והזנה כדי לשמור על לחות העור שלך. ואם יש לך עור רגיש, חפש מוצרים עדינים וללא ריח כדי למנוע גירוי. לבסוף, אל תשכחי לפנק את העור שלך במסכת פנים מרגיעה פעם או פעמיים בשבוע. מסכת לחות מרגיעה יכולה לעזור להצעיר את העור שלך ולספק לו את הטיפול הנוסף שהוא צריך אחרי ימים ארוכים בשמש. לסיכום, טיפול נכון בעור הפנים במהלך הקיץ הינו חיוני לשמירת עור פים צעיר ורענן .

לייעוץ נוסף יש לכתוב לנו ..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן